Studime ne Hungari- Corvinus University Budapest

Universiteti i Corvinus-it ndodhet në Budapest, Hungari.
Eshtë një universitet kërkimor i orientuar drejt edukimit.
Universiteti ka aktualisht 14.500 studentë, duke ofruar programe arsimore në Administrim Biznesi, Ekonomik dhe në Shkencat Sociale.
Universiteti i Corvinus pranon studentë në gjashTë fakultete dhe ofrojnë klasa qe të pajisin me diplomën Bachelor, Master dhe Doktorakturë në specializime të mbajtura në hungarisht, anglisht, frëngjisht dhe gjermanisht.

Universiteti është renditur në 50-shen më të mirë të universiteteve dhe është i pari universitet hungarez i përmenduar në fushën e agrikulturës.

Fakultetet:

  • Administrim biznesi
  • Ekonomik
  • Shkenca Sociale

Master Studies(Master në Marketing)

Përshkrimi i programit:

Departamenti përgjegjës për programin : Instituti i marketingut
Instruktor i programit : Dr. Bauer András
Programi i diplomës Bachelor : Marketingu
Specializimi: Shkenca Ekonomike
Koha e programit në semestra : 4 semestra
Gjuha e programit : Anglisht
Siti / Vendndodhja : Budapest
Divizioni: Me kohë të plotë
Lloji i programit : Normal

  • Kursi ju ofron mundësinë për të përfituar nga rreziku i plotë i lëndëve të përbashkëta të përbashkëta me programet e tjera master përfshirë kurset menaxheriale në metoda sasiore, ekonominë e biznesit, udhëheqjen, kontabilitetin menaxherial, financat e korporatave, ligjin e biznesit dhe menaxhimin e marketingut.
  • Kjo gjithashtu ju jep mundësinë për të marrë një diplomë të dyfishtë me programin CEMS.
  • Pushtimi i pozicioneve në fushat e mediave, biznesit global, dhe industrive të marketingut online, përfshirë Pagesa e shkollimit : 2700 EUR) për semestër për aplikantët e EEA, 3400 EUR për semestë per aplikantët jo-EEA.
  • Niveli i kualifikimit i arritshëm në programin e Masterit dhe titulli i certifikimit
  • Niveli i kualifikimit: master- (magjistar, shkurtim: MSc).
  • Kualifikimi në Hungarisht:
  • Kualifikimi në anglisht: Ekonomist në marketing

Për personat me gradë të përcaktuara kërkesat minimale të pranimit në ciklin e trajnimit të programit Master

Për të hyrë në programin e masterit, duhet të paktën 30 kredite nga fushat e mëposhtme lëndore:

  • Studime metodologjike (matematikë, statistikë, informatikë) 8-12 kredite;
  • Studime të ekonomisë teorike (mikro dhe makroekonomi, ekonomi ndërkombëtare, ekonomi rajonale, histori ekonomike) 8-12 kredi;
  • Studimet e biznesit (ekonomia e korporatave, financat e korporatave, marketing, kontabilitet, menaxhim, burime njerëzore) 10-14 kredi.
  • Numri i kredive që duhet të plotësohen për gradën Master : 120 kredite
  • Orientimi i shkallës: i ekuilibruar (40-60 përqind).
  • Vlera e kredisë së tezës: 15 kredite.
  • Vlera minimale e krediteve te kurseve opsionale: 6 kredite.

Kërkesat për gjuhë të huaj:

  • Për të marrë një diplomë master, studenti duhet të ketë të paktën një provim të ndërmjetëm të gjuhës angleze të tipit kompleks “B2” të ndërmjetëm, ose një provim të ndërmjetëm të tipit kompleks “B2” në një gjuhë tjetër të huaj që pranohet nga fusha përkatëse e studimit, ose kërkohet një provim i përgjithshëm i gjuhës së huaj të nivelit të lartë (C1) të nivelit të lartë të njohur (shtetëror) ose një certifikatë ose diplomë ekuivalente e diplomës së shkollës së mesme).

Kerkesat e programit:

  • Programi mund të shoqërohet me një praktike. Kërkesat për praktikë përcaktohen ne kurrikulën e programit.

Objektivat e trajnimit për gradën master:

  • Qëllimi i programit është trajnimi i ekspertëve të marketingut që kryejnë veprimtari të marketingut në organizata, institucione dhe ndërmarrje të ndryshme biznesi dhe jo-biznesi. Me aftësitë e tyre të arritura teorike dhe praktike, ata janë të aftë të zhvillojnë një strategji të marketingut, të menaxhojnë aktivitete dhe projekte të ndryshme të marketingut, organizata të ndryshme, procese dhe programe profesionale, duke përcaktuar përmbajtjen e mjeteve të nevojshme të marketingut, duke bashkërenduar ekzekutimin e detyrave, komunikimin me funksione dhe organizata të brendshme dhe të jashtme. Eshtë i aftë të komunikojë me shkrim, forma me gojë dhe mjetet moderne të informacionit-komunikimit në dy gjuhë të huaja. Ata janë të përgatitur të vazhdojnë trajnimin e tyre në graden Ph.D..
  • Prona profesionale

Fushat shkencore dhe fushat ku bazohet trajnimi janë:

  • Studime të shkencave ekonomike dhe sociale (teori moderne të ekonomisë, teori të vendimeve dhe studime të metodologjisë, biznes dhe menaxhim të organizatave dhe ndërmarrjeve, menaxhim strategjik, menaxhim financiar, çështje në menaxhimin e marketingut, planifikimin dhe menaxhimin e proceseve të krijimit të vlerës dhe logjistikës) 25-40 kredi;
  • Studime të marketingut [planifikimi dhe ekzekutimi i analizës mjedisore dhe të tregut, planifikimi i hulumtimit të marketingut, metodologjia e tij, informacioni i marketingut dhe sistemet e mbështetjes së vendimeve, teoria e konsumit dhe analiza e sjelljes së konsumatorit, menaxhimi i shpërndarjes, menaxhimi i procesit të shitjeve, menaxhimi i zinxhirit të furnizimit, menaxhimi i produkteve dhe markave, marketing i integruar komunikimi, strategjia e komunikimit, dhe mjetet e saj, studimet mbi ligjin ekonomik dhe konkurrencë, planifikimi dhe ekzekutimi i strategjisë së marketingut, studimet e kontrollit të marketingut, studimet e marketingut ndërkulturor dhe ndërkombëtar, metodologjitë e shkencave shoqërore, mësimi dhe aplikimi i rezultateve të përparuara profesionale 30-40 kredite.

 

*Për aplikim/informacione të mëtejshme mund të na kontaktoni në të gjitha format tona të kontaktit.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

en_USEnglish
Open chat
1
Hello
Hey